Translate

22 Eylül 2017 Cuma

İSTANBUL'DA NELER OLUYOR?

Şu an son dakikalarda gördüğünüz eski İstanbul Büyükşehir Belediye başkanı Kadir Topbaş'tan bahsediyorum. Evet şu sıralar istifa etti ve başkan değil artık. Ama durum açıkça ortada neden istifa etti diye soracaksınız kimsenin günahını almak istemem ama bence Fetö'den dolayı. Çünkü Kadir Topbaş çok sinsi bir kişiliği ve sessiz bir kişiliğe sahip. 15 Temmuz darbe zamanında ise ortalıkta yoktu? Neden?  diye sorduğumuzda o manidar örgüte bağlı mı diye aklımızda soru bulutu oluşmuyor değil. Yani kısacası Twitter sayfamda yazdığım gibi  ''Kadir Topbaş'ı başından beri sevmezdim çünkü o manidar gruptan biri olduğunu sezinliyordum bir şeyler döndüğü belli şimdi ise istifa etmiş. ''

Şimdi sorun şu yerine kim gelecek bana sorar olursanız Kulüpler birliğinden istifa eden Göksel Gümüşdağ derim. Çünkü en etkili aday o ve kendi açısında gerekli adımları atmış biri bana göre o.
Bakalım ne olacak.
İzleyip göreceğiz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder